Shop Mobile More Submit  Join Login
Violet Octoling by VioletInkling Violet Octoling by VioletInkling
It looks like I exist in another dimension
Add a Comment:
 
:iconmaldonadoj971:
maldonadoj971 Featured By Owner Aug 22, 2017
She very cute
Reply
:iconstarelisah:
StarElisah Featured By Owner Jan 21, 2017  Hobbyist General Artist
wow!!!
Reply
:iconxkyriioctoling:
xkyriioctoling Featured By Owner Jul 29, 2017  New Deviant
Good thing Im an octoling male 
Reply
:iconstarelisah:
StarElisah Featured By Owner Jul 30, 2017  Hobbyist General Artist
Bruh/ lolz!
Reply
:iconxkyriioctoling:
xkyriioctoling Featured By Owner Edited Jul 29, 2017  New Deviant
Yay octo Violet pilot is back
Reply
:iconstarelisah:
StarElisah Featured By Owner Jul 28, 2017  Hobbyist General Artist
YASS! IS GUD!!!^^ XD
YAY!!!
Reply
:iconfnafplayer64:
fnafplayer64 Featured By Owner Jan 19, 2017  Student General Artist
OMG she's beautiful... and cute 😁
Reply
:iconrangerbizmuth:
RangerBizmuth Featured By Owner Nov 15, 2016  Student Digital Artist
aww thats cute
Reply
:iconcookie-chryssi:
Cookie-Chryssi Featured By Owner Aug 25, 2016  Hobbyist Digital Artist
You look cute!
Reply
:iconkuby64:
kuby64 Featured By Owner Aug 20, 2016  Student Digital Artist
It sure does.
Reply
:icondiaperedmarceline:
DiaperedMarceline Featured By Owner Jul 17, 2016  Student Artist
Hi Violet! You look cute as a Octoling! Wanna read my stories?
Reply
:iconrexlegendart:
REXLegendArt Featured By Owner Jul 1, 2016
Cute.
Reply
:iconzacktheinkling:
ZackTheInkling Featured By Owner Jun 30, 2016
Still looking cute. :3
Reply
:iconviking-of-estonia:
Viking-of-Estonia Featured By Owner Jun 28, 2016  Hobbyist Traditional Artist
Nice :3
Reply
:icongeneralgreasemonkey:
GeneralGreaseMonkey Featured By Owner Jun 28, 2016
The advanced bone tool fixes the hats for deh Octy gals! :D
Reply
:iconvioletinkling:
VioletInkling Featured By Owner Jun 29, 2016  Hobbyist Digital Artist
Yep! :D
Reply
:iconxkyriioctoling:
xkyriioctoling Featured By Owner Jul 28, 2017  New Deviant
I love octolings and I respect you for that 
Reply
:iconcynicolea22:
CynicoleA22 Featured By Owner Jun 28, 2016
Awesome!
Reply
:iconvioletinkling:
VioletInkling Featured By Owner Jun 28, 2016  Hobbyist Digital Artist
:D
Reply
:iconlukesalmen904:
lukesalmen904 Featured By Owner Jun 28, 2016
This look So NIce!
Reply
:iconvioletinkling:
VioletInkling Featured By Owner Jun 28, 2016  Hobbyist Digital Artist
Thanks!
Reply
:iconalgmusic01:
algmusic01 Featured By Owner Jun 28, 2016
(Solan's Inkling form)

Solan TBI: O///O Oh.......my.......sweet......buttery......gees
Reply
:icontinaclementine:
TinaClementine Featured By Owner Jun 28, 2016  Hobbyist Filmographer
Another member of the alt. Universe family. I hope you like it here! XD
Reply
:iconvioletinkling:
VioletInkling Featured By Owner Jun 28, 2016  Hobbyist Digital Artist
Yep! :D
Reply
:iconriggut:
riggut Featured By Owner Jun 28, 2016  Hobbyist Artist
OCTOLING SENPAI NOTICE ME
Reply
:icongeoffman275:
Geoffman275 Featured By Owner Jun 28, 2016   Filmographer
You look so cute.
Reply
:iconvioletinkling:
VioletInkling Featured By Owner Jun 28, 2016  Hobbyist Digital Artist
Hehe. Thanks!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 28, 2016
Image Size
132 KB
Resolution
1280×768
Link
Thumb

Stats

Views
1,159 (1 today)
Favourites
35 (who?)
Comments
28
Downloads
1
×